Punkty zmęczenia określają, jak bardzo wyczerpany jest nasz shinobi i na ile może pozwolić jego organizm.
Początkowa, maksymalna wartość to 200. Można ją powiększyć wraz ze wzrostem punktów Witalności (1lvl = 10 pkt.).
Punkty zmęczenia otrzymywane są:
- za użycie każdej techniki;
- na koniec walki (zależne od ilości napisanych postów);
- na koniec "growego" dnia w misji.
Zmęczenie należy opisywać w walce, podobnie jak chakrę - jej ilość na początku, i po każdym poście (ruchu). W wypadku, kiedy osiągnie się pewien próg zmęczenia, należy odjąć sobie w niej również statystyki.
Zmniejszyć aktualną ilość punktów można za pomocą odpoczynku w różnorakich Lokacjach (1h = -20 pkt.). Podczas odpoczywania nie można nic robić.
Im bardziej jesteśmy zmęczeni, tym większą karę w statystykach otrzymujemy.
25% pkt. zmęczenia - -15% statystyk
50% pkt. zmęczenia - -25% statystyk
75% pkt. zmęczenia - -50% statystyk
100% pkt. zmęczenia - -80% statystyk, dodatkowo brak możliwości wykonywania czynności wymagających chakry
(wartość jest zaokrąglana w dół)
Energia nie jest brana pod uwagę, przy spadku statystyk.
Offline